Deklaracja dostępności
Komenda Powiatowa Policji w Lęborku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Lęborku
Data publikacji strony internetowej: 2007-04-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-05-17
Strona internetowa http://bip.lebork.kpp.policja.gov.pl jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- nie wszystkie linki posiadają atrybut tytuł,
- nie wyszystkie pliki są dostępne cyfrowo, gdyż pochodzą z różnych źródeł, bądź zostały opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji lub przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- Oświadczenia majątkowe - na podstawie art. 62 ust. 7 ustawy o Policji, informacje zawarte w oświadczeniach o stanie majątkowym osób pełniących funkcje organów Policji są publikowane, bez ich zgody, na właściwych stronach Biuletynu Informacji Publicznej, z wyłączeniem danych dotyczących daty i miejsca urodzenia, numeru PESEL, miejsca zamieszkania i położenia nieruchomości. Brak możliwości dostarczenia wersji cyfrowej ponieważ oświadczenia składane są w postaci papierowej i są podpisywane odręcznie.
- brak etykiet pól formularza,
- administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań, aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-23
Data ostatniego przeglądu deklaracji 2024-03-13
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów technicznych z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z redakcją BIP Komendy Powiatowej Policji w Lęborku. Dane kontaktowe dostępne są w dziale Kontakt - redakcja BIP. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 74 24 904, przesyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej komenda.lebork@gd.policja.gov.pl. Osobą do kontaktu jest st. asp. Marta Szałkowska. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Lęborku, ul. Toruńska 5, 84-300 Lębork
budynek nr I
Obiekt częściowo spełnia warunki dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez zapewnienie alternatywnych rozwiazań.
Obiekt zapewnia całodobową obsługę służby dyżurnej na stanowisku kierowania.
Dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Obiekt posiada trzy czynne wejścia, w tym dwa służbowe. Do wejścia głównego od strony ul. Toruńskiej prowadzą trzy łagodne stopnie. Wejście z podjazdem dla wózków dla osób ze szczególnymi potrzebami, znajduje się na terenie wewnętrznym jednostki i prowadzi od strony parkingu zewnętrznego usytuowanego po lewej stronie od wejścia głównego przy ulicy Toruńskiej. Przy drzwiach zainstalowany jest domofon umożliwiajacy kontakt ze służbą dyżurną. Za tymi drzwiami wewnątrz budynku w kladce schodowej znajduje się dźwig osobowy, umożliwiający dostęp na parter budunku osobom ze szczególnymi potrzebami. Dojście do poczekalni od strony wejścia głównego wymaga pokonania czterech łagodnych stopni i jednej pary drzwi. W poczekalni znajduje się toaleta przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami. Klucz od toalety jest dostępny u służby dyżurnej. Przejście z poczekalni do dalszej części obiektu zabepieczone jest kolejnymi drzwiami. Za drzwiami wejściowymi do budynku znajdują się schody prowadzące na poszczególne kondygnacje obiektu.Przyjęcia interesantów ze szczególnymi potrzebami dokonuje się na parterze budynku. Interesanci po terenie obiektu Komendy Powiatowej Policji poruszają się w obecności funkcjonariusza lub pracownika policji.
Drugie wejście służbowe jest dostępne od strony dziedzińca obiektu. Na poszczególnych piętrach znajdują się toalety ogólnodostępne, wspólne dla pracowników i inetresantów, nieprzystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.
W okolicy budynku zlokalizowane są dwa zewnętrzne ogólnodostępne parkingi, na których nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych, naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Lęborku, ul. Toruńska 5, 84-300 Lębork
budynek nr II
Brak dostępu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Obiekt posiada jedno wejście główne prowadzące do części administracyjno-biurowej. Wejście jest zlokalizowane na terenie wewnętrznym Komendy Powiatowej Policji w Lęborku od strony dziedzińca. Dostęp do budynku przez wejście główne wymaga pokonania drzwi wejściowych, a nastepnie pokonania kolejnych drzwi wewnętrznych, za którymi znajduje się klatka schodowa i schody prowadzące na poszczególne kondygnacje budynku. Interesanci po terenie obiektu Komendy Powiatowej Policji poruszają się w obecności funkcjonariusza lub pracownika policji.
Budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy. Dostęp na poszczególne kondygnacje możliwy jest jedynie schodami. Na pierwszym piętrze w części administracyjno-biurowej znajdują się toalety ogólnodostępne, wspólne dla pracowników i interesantów, nieprzystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.
W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych, naprowadzajacych osoby niewidome i słabowidzące. Na parkingu wewnętrznym nie ma miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Siedziba Komisariatu Policji w Łebie, ul. Kościuszki 106, 84-360 Łeba
Brak ułatwień w dostepie dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Obiekt posiada jedno wejście główne. Dostęp do poczekalni wymaga pokonania trzech stopni i jednej pary drzwi. Przejście z poczekalni do dalszej części obiektu zabepieczone jest kolejnymi drzwiami, za którymi znajdują się strome schody prowadzące na poszczególne kondygnacje obiektu. Interesanci na terenie obiektu Komisariatu Policji poruszają się w obecności funkcjonariusza lub pracownika policji.
Budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy. Dostęp na poszczególne kondygnacje możliwy jest jedynie przez schody. Na poszczególnych piętrach, poza najwyższym, znajdują się toalety ogólnodostępne, wspólne dla pracowników i interesantów, nieprzystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami.
W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych, naprowadzajacych osoby niewidome i słabowidzące. Na parkingu wewnętrznym nie ma miejsc parkingowych, przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Siedziba Posterunku Policji w Cewicach, osiedle Na Wzgórzu 35, 84-312 Cewice
Dostęp dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Obiekt posiada jedno wejście główne. Jest obiektem parterowym na wysokim podpiwniczeniu. Dostęp do poczekalni osobom niepełnosprawnym umożliwa dźwig osobowy, zainstalowany przy schodach zewnętrznych budynku. Wejście do poczekalni jest odgrodzone jedną parą drzwi. Przejście z poczelani do dalszej części obiektu zabepieczone jest kolejnymi drzwiami. Interesanci na terenie obiektu Posterunku Policji poruszają się w obecności funkcjonariusza Policji.
W obiekcie znajduje się toaleta dla interesantów przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami.
W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych, naprowadzajacych osoby niewidome i słabowidzące. Na parkingu wewnętrznym nie ma miejsc parkingowych, przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Połączenie z Policją z pomocą tłumacza polskiego języka migowego i systemu języka migowego online jest możliwe poprzez połączenie wideo przez internet z dowolnego urządzenia i miejsca. Aby dowiedzieć się, jak skorzystać z usługi tłumacza PJM/SJM online, w jednostce Policji lub przez Internet, przejdź do strony Policja e-usługi.
Osoba odpowiedzialna za koordynację realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.1062) w Komendzie Powiatowej Policji w Lęborku:
- Piotr Wajchert
- Telefon: 47 74 24 807
- E-mail: piotr.wajchert@gd.policja.gov.pl